poniedziałek, 22 kwietnia 2024

Testowanie produktów - Pasty Rio mare pate od Instars

Jeśli lubicie pasty na kanapki i  tuńczyka to być może pasty  Rio mare pate są właśnie dla Was.

Pasty Rio mare pate recenzja

 


Jakiś czas temu otrzymałam od Instars paczkę z pastami z tuńczyka marki Rio mare. Smaki jakie otrzymałam w paczce to: 

- Pasta z tuńczyka w tubce 

- Pasta z tuńczyka z papryką 

- Pasta z tuńczyka z cytryną 

- Pasta z tuńczyka z oliwkami 




Pasta z tuńczyka w tubce 

Akurat ta pasta świetnie nadaje się do faszerowania jajek lub innych dań. 

Pasta z tuńczyka w tubce

Rio mare pate



Pasta z tuńczyka z papryką 

To moja ulubiona pasta,która jest lekko pikantna doskonale sprawdzi się na kanapce.

Pasta z tuńczyka z papryką


Pasta z tuńczyka z papryką


Pasta z tuńczyka z cytryną

W tej paście cytryna idealnie podkreśla smak tuńczyka.

Pasta z tuńczyka z cytryną Rio mare pate



Pasta z tuńczyka z oliwkami 

Ta pasta też jest całkiem dobra jednak może to dziwne,ale nie jestem fanką oliwek,więc ze względu na ten fakt nie będzie to moja ulubiona pasta.

Jednak jeśli ktoś chciałby nadać swojej kanapce śródziemnomorskiego smaku to świetnie się sprawdzi.

Pasta z tuńczyka z oliwkami


  

Pasty Rio mare to świetna i zdrowa altenatywa dla tradycyjnych past kanapkowych,które serdecznie Wam polecam. 

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...