środa, 10 lipca 2019

Zielona Kawa ze Straganu Zdrowia

O zielonej herbacie chyba słyszał każdy z nas,ale o zielonej kawie już dużo mniej osób dlatego chciałabym wam pokazać czym tak naprawdę jest zielona kawa.Kawę dostałam od sklepu internetowego Stragan Zdrowia.Zapraszam do przeczytania recenzji.

Zielona Kawa ze Straganu Zdrowia




INFORMACJE:
Odmiana Arabica Brazylia Santos to doskonała kawa o szczególnym, miodowym smaku wzmocnionym słodką nutą. Odmiana ta charakteryzuje się niską kwasowością, łagodnością i powabem intensywnego aromatu. Palenie kawy nadaje smak i aromat, ten który znamy i lubimy w filiżance czarnej kawy. Napar z zielonych ziaren ma cierpki i kwaskowaty smak i nie posiada charakterystycznego zapachu kawy.Zielona kawa zawiera kwas chlorogenowy (ACG) oraz wiele antyoksydantów i polifenoli. Niestety proces palenia niszczy wiele wartościowych składników. Kwas chlorogenowy należy do polifenoli, posiadających ogromne właściwości antyoksydacyjne, które neutralizują szkodliwe dla organizmu wolne rodniki i metale ciężkie.
Składniki:
100% ziaren kawy mielonej.
Sposób użycia:

Do filiżanki należy wsypać ok. 1-2 łyżeczki zmielonej kawy i zalać gorącą wodą o temp. 90°C.
Po 5 minutach napar jest gotowy do spożycia.Produkt należy przechowywać w oryginalnym, szczelnie zamkniętym opakowaniu.Informacja o alergenach:Produkt może zawierać śladowe ilości orzechów.

MOJA OPINIA:
Kawę dostałam w 1KG szczelnie zamkniętym opakowaniu marki Intenson.Po otwarciu zielona kawa nie przypominała kawy a bardziej zioła i miała silny ziemisty zapach,który niestety nie przypadł mi do gustu.Kawę zaparzyłam według instrukcji na opakowaniu.Po zaparzeniu kawa miała zielony kolor,a jej smak był gorzki i ziemisty,ale smakowała odrobinę lepiej niż pachniała jednak i tak nie przypadła mi do gustu czego niestety żałuję bo ma ona właściwości zdrowotne i odchudzające.
Zielona kawa

Zielona kawa Stragan zdrowia


ZALETY:
- Właściwości zdrowotne
- Ładne i szczelnie zamknięte opakowanie
- Właściwości odchudzające

WADY:
- Nieprzyjemny ziemisty zapach
- Nieprzyjemny ziemisty smak

OCENA:
5/10

Kawa
Zielona Kawa Intenson ze Straganu Zdrowia
Jednak mimo wszystko ciesze się że mogłam spróbować tej kawy i wyrobić sobie o niej opinie. Dziękuje sklepowi Stragan Zdrowia za możliwość testowania i zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu,w którym znajdziecie zdrowe produkty spożywcze i kosmetyczne,a jest z czego wybierać,więc jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam tutaj.

40 komentarzy:

  1. Kawa żeby była kawą musi być czarna 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kawę, ale zielonej nigdy nie piłam. Myślę, że kiedyś i tę wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym opakowaniu, tej firmy kupiłam swoja pierwsza prawdziwa witaminkę C, a kawa to kwestia przyzwyczajeń, trudno jest zamienić smak znanej parzonej kawy, która pijali juz nasi dziadkowie i rodzice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluje bo ja robiłam kilka podejść i jakoś nie mogę,ale fakt ciężko zmienić przyzwyczajenia.

      Usuń
  4. Dla mnie odpada z powodu kofeiny, ale przyznaję, że wygląd ma okropny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie piłam nigdy, ale właśnie słyszałam, że niedobra w smaku, dlatego mnie nie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdecydowanie nie dla mnie.
    Już to, jak wygląda po zaparzeniu mnie odstrasza 😱😱😱

    OdpowiedzUsuń
  7. Od zielonej kawy wolę czerwoną herbatę, ma te same właściwości a jest smaczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona herbata też ma właściwości odchudzające i też wali ziemią xD Skąd ta zależność :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwonej herbaty jeszcze nie piłam.Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  9. Ugh. Przyznam, że nie wygląda zbyt smacznie. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem czy można ją zrobić np. z ekspresu. Wtedy nie byłoby tych pływających farfocli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś chyba nie tak z tą kawą, nawet zielona nie powinna mieć ziemistego smaku i zapachu, złe przechowywwanie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak żyje o takiej kawie nie słyszałam.
    Ciekawe, czy by mi smakowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zielona herbatka jak najbardziej u mnie w domu gości często, głównie wietnamska. Kawę uwielbiam czarną parzoną w phin. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam okazji pić takiej kawy, nie wiem, czy to dla mnie do rytuału porannej filiżanki kawy, ale chętnie spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglada jak kiepska Yerba, na pewno dobrze przygotowana?

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj nie, nie ja zwykłej kawy nie lubię, a co dopiero taki wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W smaku za bardzo mi nie smakuje, ale ze względu na właściwości zdrowotne warto po nią sięgac, chociaż od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...