środa, 31 lipca 2019

Proximus All in 1 wielofunkcyjna maska do włosów od sklepu Fryzomania

W pielęgnacji swoich włosów używam szamponu,odżywki i keratyny,jednak czasami lubię wypróbować coś nowego więc skusiłam się na maskę wielofunkcyjną Proximus All in 1 w sprayu do włosów dzięki współpracy ze sklepem Fryzomania.Zanim przejdziecie do recenzji polecam zapoznać się z opisem sklepu,a szczególnie polecam fryzjerom i osobą interesującym się fryzjerstwem.

Fryzomania


O SKLEPIE:
Fryzomania to sklep fryzjerski online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Nadrzędnym celem naszej hurtowni fryzjerskiej jest pełna satysfakcja Klientów, a kluczem do jej osiągnięcia jest przede wszystkim ciągłe podnoszenie jakości i standardów obsługi. Dobry fryzjer lub klientki, które pragną w profesjonalny sposób zadbać o Swoje włosy kupują w naszym sklepie fryzjerskim - dołącz do nich już dziś a nasza internetowa hurtownia fryzjerska stanie się miejscem Twoich zakupów. Zobaczysz na jak wysokim poziomie stoi obsługa klientów i jakie mamy dla nich okazje i rabaty. Reasumując nasz sklep fryzjerski Fryzomania to gwarantowana satysfakcja i zadowolenie z zakupionych produktów. Serdecznie zapraszamy.

OPIS PRODUKTU: 
Wielofunkcyjna kuracja ochronna do każdego rodzaju włosów. Posiada 15 podstawowych funkcji: ułatwia rozczesywanie, odżywia włosy, odbudowuje zniszczone włosy, nawilża włosy pozbawione życia, dodaje witalność włosom odwodnionym, zapobiega rozdwajaniu końcówek, pogrubia włosy i dodaje objętości, dodaje miękkości i jedwabistość, wygładza włókna włosowe, nadaje połysk, eliminuje puszenie, przeciwdziała wilgoci, chroni przed ciepłem, wspomaga pracę z prostownicą / lokówką, chroni przed promieniami UV, zabezpiecza przed agresywnymi czynnikami zewnętrznymi oraz działaniem wolnych rodników. Składniki aktywne: proteiny mleczne, witamina E, ekstrakty z: pomarańczy, wiśni, granatu, miodu. Nakładamy na suche lub wilgotne włosy. Produkt nie wymaga spłukania.
Co zyskujesz stosując maskę wielofunkcyjną w sprayu Proximus All in 1?
● przeciwdziała plątaniu się włosów
● przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek
● włosy gładkie i elastyczne
● zapobiega przesuszaniu
Sposób użycia: aplikować na osuszone ręcznikiem włosy i stylizować jak zawsze.
Pojemność: 250ml

MOJA OPINIA: 
Proximus All in 1 to maska wielofunkcyjna w sprayu.Maska mieści się w 250ml ciemno niebieskim opakowaniu.Na górze znajduję się spryskiwacz,który wydobywa odpowiednią ilość kosmetyku bez zacinania się.Maska nadaję się do każdego rodzaju włosów i spełnia 15 podstawowych funkcji.Moje włosy są suche i dosyć grube przez co mają tendencje do plątania się. Po zastosowaniu maski zarówno na mokre jak i na suche włosy zauważyłam że włosy stały się bardziej miękkie i jedwabiste,nie puszyły się,miały połysk,a czesanie przebiegło bezproblemowo.Maska Proximus All in 1 dołączy do mojej codziennej pielęgnacji włosów ponieważ spełnia swoje funkcje i również Wam ją polecam,a jeśli chcecie ją kupić to zapraszam tutaj.

ZALETY:
- Nadaję włosom miękkości i jedwabistości
- Przeciwdziała puszeniu się
- Nadaję włosom połysku
- Ułatwia rozczesywanie
- Produkt odpowiedni do każdego typu włosów
- Można stosować na mokro jak i na sucho




WADY:
BRAK

OCENA:
10/10

Fryzomania



Polecam także zapoznać się ze sklepem Fryzomania gdyż znajdziecie tu nie tylko profesjonalne kosmetyki do włosów,ale także i kosmetyki do ciała,a osoby zajmujące się fryzjerstwem znajdą tu profesjonalny sprzęt fryzjerski i wszystko czego fryzjerska dusza zapragnie.Dziękuje za możliwość przetestowania maski do włosów.




                                                                 
https://www.fryzomania.pl/


Znasz maskę Proximus All in 1? Znasz sklep Fryzomania? Jak wygląda twoja pielęgnacja włosów?


17 komentarzy:

  1. A jaki jest skład tego produktu? Bo to w zasadzie jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie uniwersalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzę, ciekawe jakie macie produkty...
    krystynabozenna

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zapoznam się z tym produktem :D Pielęgnacja włosów jest dla mnie niezwykle ważna.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że produkt mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I follow you on gfc 49, follow back?

    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej masce, zaciekawiłaś mnie nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy są suche i dość mocno się plączą, taki produkt by mi się przydał :)
    Chętnie zajrzę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post, nastomiast o produkcie nigdy nie słyszałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej maseczki jeszcze nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy są bardzo ciężkie w pielęgnacji więc maska dla mnie - chętnie bym ją wypróbowała!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tej firmie i tym produkcie. Ja na razie stosuję maskę do włosów od Garniera i na moich włosach działa przebojowo, dlatego na razie przy niej pozostanę. Ale może w przyszłości sięgnę po ten kosmetyk.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. JA znajduję - TO (spryskiwacz) znajduje się
    JA nadaję - TO (maska) nadaje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...