wtorek, 16 lipca 2019

Komodo czyli polska firma owocowych energetyków

Energetyki to napoje,których nie pije zbyt często ze względu na smak,jednak dla energetyków Komodo robię wyjątek bo są to energetyki smakowe,a ja uwielbiam owocowe rzeczy.A jakich smaków spróbowałam? Przeczytajcie recenzje a wszystkiego się dowiecie :)

Komodo



O MARCE: 
Polska marka, powstała w 2014 roku. Od początku zdobywała uznanie konsumentów, a napoje Komodo docenione zostały za jakość, niepowtarzalne smaki oraz oryginalny design. Jesteśmy młodym i dynamicznym zespołem. Wychodząc naprzeciw potrzebom wciąż doskonalimy i poszerzamy naszą ofertę. Napoje Komodo wyróżnia szeroki wybór smaków, a każdy z nich jest wyjątkowy i powstaje z myślą o najbardziej wymagających konsumentach. Tworzymy produkty, które sprawdzą się w codziennym życiu wszystkich aktywnych osób.

Komodo Energy Drink to dawka pozytywnej energii, która zaspokoi potrzeby każdego. Nasza wyjątkowa receptura oraz szeroki wybór smaków, sprawią, że spadki aktywności, nieprzespane noce, czy problemy z koncentracją nie będą przeszkodą w codziennym życiu.

Każdy łyk Komodo Energy Drink to uderzenie energii, a przede wszystkim doskonały wybór dla miłośników intensywnych wysiłków oraz aktywnego życia. Poprawia wytrzymałość, błyskawicznie podnosi poziom koncentracji, a dzięki wysokiej zawartości witamin - przyspiesza usuwanie toksyn z organizmu.


Marka Komodo to nie tylko napoje energetyczne. Pragniemy wspierać sportowców, dla których nawodnienie z energetyzującym zastrzykiem to podstawa dobrego treningu oraz utrzymania odpowiedniej kondycji organizmu. To właśnie sprawiło, że w naszej ofercie znajdują się napoje izotoniczne.

MOJA OPINIA
Do zrecenzowania dostałam 7 różnych smaków,a samych energetyków dostałam dużo więcej za co bardzo dziękuje marce Komodo :)
Smaki,które testowałam to:
- Mango
- Pina colada
- Arbuz
- Bez cukru
- Kaktusowy
- Dzika poziomka
- Różowy Grejpfrut

Komodo
Każda puszka ma swój własny kolor odpowiadający danemu smakowi,jednak jedna rzecz,która je łączy to grafika Warana z Komodo czyli gatunku gada zwanego też smokiem z Komodo.Puszki mają bardzo żywe kolory co bardzo pasuję do napoi energetycznych i trafia też w mój gust.Każda puszka zawiera 250ml napoju i dodaje energii.

Komodo Mango fruit 
Pierwsze spotkanie z energetykiem smakowym było dla mnie czymś zupełnie nowym,jednak podeszłam do tego bardzo pozytywnie gdyż uwielbiam owocowe napoje i się nie pomyliłam co do swojego pozytywnego nastawienia gdyż energetyk o smaku Mango jest słodki i bardzo smakowity.

Komodo energy drink


OCENA:
10/10

Komodo Pina colada 
Pina Colada to smak w którym się zakochałam.To cudowne połączenie ananasa z kokosem w postaci energetyku jest dla mnie czymś wspaniałym i jest to jak dla mnie najlepszy energy drink.Polecam szczególnie latem.
Komodo energetyk
 

OCENA:
10/10

Komodo Juicy watermelon czyli smak arbuzowy
Ten energy drink jest bardzo słodki.Lubię arbuzy,więc smak jak najbardziej mi odpowiada.

Komodo arbuzowy


OCENA:
10/10

Komodo Bez cukru 
Smak typowego energetyka tylko że bez cukru.Smak jest jak najbardziej dobry ale ja jednak wolę tę owocowe.
Komodo napój


OCENA:
10/10

Komodo Cactus czyli smak kaktusowy
Po tym smaku nie wiedziałam czego się spodziewać,jednak smak tego energetyka jest orzeźwiający w sam raz na upalne dni. 
Komodo Kaktus

OCENA:
10/10

Komodo Wild strawberry czyli smak dzikiej poziomki
Smakuje poziomką,która jest słodka i soczysta.Lubię takie smaki :)

Komodo dzika poziomka

OCENA:
10/10

Komodo Różowy grejpfrut
Smak różowego grejpfruta jest lekko gorzki,ale mi to nie przeszkadza bo jest bardzo smaczny i orzeźwiający.
Komodo energy drink

  
OCENA:
10/10


Wszystkie smaki energetyków Komodo są pyszne i dodają energii,jednak najbardziej posmakowała mi Pina Colada,po prostu zakochałam się w tym smaku.Jeżeli ktoś też lubi owocowe smaki  tak jak ja to polecam ich spróbować,bo pewnie przypadną Wam do gustu,a jeśli lubicie tradycyjne energetyki to również polecam Wam spróbować bo są naprawdę pyszne i jest wiele smaków do wyboru.Za możliwość testowania dziękuje marce Komodo.

                                                                           
https://www.komodo24.pl/


Pijecie energetyki? Piliście energetyki Komodo? Lubicie owocowe smaki energetyków? Jaki smak jest waszym ulubionym?


 
 





23 komentarze:

  1. Nie widziałam jeszcze tej firmy nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką takich napojów. Stawiam tylko na wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety to nie dla mnie. Takie napoje przeważnie zawierają dużo cukru i nie tylko. Ale przyznam, ze smaki bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie piłam takich specyfików

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaki ma extra. Zwłaszcza mango mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne szaty graficzne. Nie piłam jeszcze tych energetyków, a powiem szczerze, że przyciągają mnie swoimi smakami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie aż się proszą, żeby posłużyć jako baza do drinków... Tylko ćśśś...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pina colada to chyba taki drink. Cieszę się że Ci smakują. Ja czasem ratuje się kawą z różnorakim skutkiem działania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam styczności z tą marką, mają ładną szatę graficzną :)
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie dla mnie, nie lubię energetyków nie smakują mi. Ale podoba mi się ich szata graficzna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Energetyki lubię, lecz rzadko po nie sięgam, gdyż są niezdrowe. Te, które pokazujesz wydają się ciekawą opcją, może zrobię wyjątek i sama się skuszę?

    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Piłam jeden z tych energetyków ale smaku nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...