poniedziałek, 1 lipca 2019

Decor Mint - Fototapety samoprzylepne i nie tylko

Piękne mieszkanie chce mieć każdy z nas,niezależnie od tego czy chcesz je mieć w stylu klasycznym,minimalistycznym czy nowoczesnym w sklepie Decor Mint z pewnością znajdziesz coś dla siebie.Zapraszam do przeczytania wpisu.

Decor Mint - Fototapety samoprzylepne i nie tylko




Decor Mint to sklep oferujący swoim klientom nie tylko tapety,ale także i fototapety,obrazy,plakaty oraz magnesy dekoracyjne.Oferta sklepu jest bardzo bogata w przepiękne wzory,które możemy wybrać na stronie według pomieszczeń i stylów co bardzo ułatwia sprawę wyboru.Od sklepu Decor Mint dostałam paczkę,w której dostałam próbki fototapet i plakatów,ale też i nie tylko,ale o tym później.Wracając do tematu fototapety i plakaty jakie otrzymałam są nie tylko piękne,ale też i są wykonane bardzo porządnie z wysokiej jakości materiałów,które nie ulegają łatwo rozdarciom.Warto też wspomnieć że w Decor Mint znajdziemy także tapety samoprzylepne,które dzięki łatwemu montażowi pozwalają na szybką odmianę wnętrza.Fototapety samoprzylepne drukowane są na niezwykle wytrzymałej tkaninie z klejem,dzięki czemu nie wymagają użycia dodatkowych specyfików do montażu co pozwala na ich odklejanie i przyklejanie na nowo bez uszkadzania ścian i pozostawiania śladów co jest dla mnie ogromnym plusem,jednak największym plusem będzie to dla fanów częstych zmian w wystroju wnętrz.


Decor mint



Decor Mint
Decor Mint prosta zmiana

Jeden z plakatów nakleiłam w pokoju i muszę przyznać że klej jest bardzo trwały bo nic mi się nie odkleiło a plakat wygląda świetnie.

Plakat samoprzylepny Decor mint


Wracając do paczki oprócz wymienionych fototapet i plakatów dostałam też naklejki,katalog,świece zapachową i piękny designerski kubek,z czego jestem ogromnie zadowolona :)

Katalog i naklejki Decor Mint

Świeca zapachowa Decor Mint
Kubek Decor Mint

Jeśli chcecie coś zmienić w swoim wnętrzu to polecam Wam zapoznać się ze stroną Decor Mint.  Dziękuje za paczkę firmie Decor Mint.





30 komentarzy:

  1. o! Nawet świeczki mają, chętnie do nich zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten plakat z pawiem jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna przesyłka ,cudne te fototapety ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super plakat i kubek :) lubię takie "geomatryczne" kubki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tymi plakatami by zrobić wnętrze po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią zajrzę na poleconą stronę! :)
    Warto coraz zmieniać swoją przestrzeń. Takie plakaty z pięknymi widoczkami/ motywem są świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paw mnie zauroczył! 🙂 No i świece zapachowe uwielbiam. Muszę obejrzeć ofertę. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne wzory. Ciekawe czy mają jakieś z motywami azjatyckimi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej to mnie urzekł kubek! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie szukam fototapet na wymiar do pokoju córek. Zerknę z pewnością!

    OdpowiedzUsuń
  11. o super wzory mają, potrzebuje czegoś dla synka

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki takim fototapetom można w szybki i łatwy sposób odmienić wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i wygodne w użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zielony plakat jest najfajniejszy ale moje serce i tak skradł kubeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te wzory mają ciekawe. Lubię takie dodatki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...