poniedziałek, 3 czerwca 2019

[trnd]Jack Links Beef Jerkey czyli mięsna przekąska z USA

Uwielbiam poznawać nowe smaki i tym razem miałam okazje spróbować czegoś zupełnie nowego a mianowicie Beef Jerkey czyli mięsnej przekąski wywodzącej się z USA.Do testu zgłosiłam się na platformie trnd gdzie zostałam wybrana do kampanii.Jeżeli jesteście ciekawi jak taka przekąska smakuje zapraszam do przeczytania recenzji.

[trnd]Jack Links Beef Jerkey czyli mięsna przekąska z USA


ZAWARTOŚĆ PACZKI:
- 1 opakowanie Beef Jerkey 70g dla mnie
- 8 opakowań  Beef Jerkey 20g dla znajomych
- Ulotka o Beef Jerkey



OPIS:
Beef Jerky to delikatne kawałki najlepszej wołowiny suszonej według tajnej receptury rodzinnej Jack Link's, z przyprawami i odrobiną dymu.

MOJA OPINIA:
Muszę przyznać że do owej przekąski podchodziłam dosyć sceptycznie gdyż nie wiedziałam czy przekąska będzie mi smakować i czy moje zęby dadzą sobie rade z twardą wołowiną.Kiedy po raz pierwszy otworzyłam paczkę przywitał mnie intensywny mięsny zapach,który do najprzyjemniejszych nie należy,jednak to mięso,więc pewnie taki zapach musi być,jednak mimo zapachu postanowiłam spróbować.Mięso jest dosyć twardawe,ale nie aż tak mocno żeby się z nim siłować zębami,nawet mój 9 letni brat daje sobie z nim radę,więc dzieci też mogą to jeść.W smaku mięso jest dobrze doprawione i lekko słodkawe i ogromnie mi smakuje mimo tego że mięso jem w małych ilościach często raz na tydzień albo nawet i rzadziej to jednak ogromnie posmakowała mi ta mięsna przekąska.Wracając do mięsnego zapachu to ulatnia się on jednak dość szybko,przez co przyjemniej się je.Uważam że Beef Jerkey to świetna alternatywa dla chipsów czy innych przekąsek,więc z pewnością będę po nią sięgać i Wam również polecam bo smak jest pyszny,a wołowina wcale nie jest taka twarda jakby mogło się wydawać.Przekąskę Beef Jerkey możecie kupić w Żabce.

Jack Links Beef Jerkey trnd

Jack Links Beef Jerkey
Beef Jerkey

ZALETY:
- Wołowina premium
- Odpowiednia twardość
- Pyszny lekko słodkawy smak



WADY:
BRAK

OCENA:
10/10

A wy znacie Beef Jerkey? Jak wam smakuje? Jakie przekąski lubicie najbardziej? 



16 komentarzy:

  1. Pierwszy raz coś takiego widzę :) Ale chętnie kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy by mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, chociaż nie przepadam za takimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o tej przekąsce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podobne jak dla psa :) warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie mieliśmy okazji próbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi osobiście nie smakowały, mięso lubię w klasycznym wydaniu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...