środa, 25 listopada 2020

Maśc konopna Gorvita

Dużo słyszałam o produktach konopnych,jednak jakoś jeszcze ich nie używałam aż do dzisiaj bo do testów dostałam maść konopną marki Gorvita i zapraszam na jej recenzje.

Maśc konopna Gorvita

 

OPIS:

Maść Konopna

80 ml
5% CBD

Działanie maści jest związane z właściwościami oleju z konopi zawierającego Kannabidiol CBD 5%. Składniki aktywne przyspieszają proces odnowy naskórka. Regulują gospodarkę hydro-lipidową, przywracając skórze elastyczność i witalność. Łagodzą uczucie dyskomfortu wywołane różnymi czynnikami min. uczucie swędzenia skóry. Polecana do pielęgnacji skóry suchej i atopowej. Zawarta w składzie alantoina i panthenol oraz kompeks witaminowy A,E,F dodatkowo ją odżywia i nawilża.. Maść dobrze się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.

 

Sposób użycia: Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie wmasowując maść w skórę aż do wchłonięcia.

 

Składniki /INCI: Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Caprylic/Capric Trigliceride,Cetyl Alkohol, Cetyl Ricinoleate ,Cannabis Sativa Seed Oil, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Hydantoin, Allantoin, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Alcohol.

Zawartość CBD 200 mg/80 ml
 
Link do produktu tutaj 
 

MOJA OPINIA: 
Maść zawiera 5% CBD i mieści się w 80ml tubce.Konsystencja maści jest gęsta i sprawia że skóra staje się gładka i elastyczna.Maść ma za zadanie łagodzić podrażnienia i niwelować uczucie dyskomfortu,jest także polecana do skóry suchej,ja mam skórę suchą i muszę przyznać że maść świetnie się spisała łagodząc podrażnienia skórne i z pewnością będę jej używać.
 
Maśc konopna opinie

 

ZALETY:
- Posiada 5% CBD 
- Przyjemna gęsta konsystencja 
- Łagodzi podrażnienia 
- Nawilża i uelastycznia 


WADY:
BRAK

OCENA: 
10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...