piątek, 12 stycznia 2018

Paczka ambasadorska Le petit marseillais

Przed świętami dojechała do mnie paczuszka ambasadorska z kosmetykami Le petit marseillais i jest to moja pierwsza kampania jako #ambasadorkalpm.W paczce znalazłam 2 dezodoranty i 2 żele pod prysznic dla mnie i przyjaciółki.Po więcej szczegółów zapraszam do recenzji.

Paczka ambasadorska Le petit marseillais


Le petit marseillais biała brzoskwinia i nektarynka oraz kwiat pomarańczy

Le petit marseillais dezodoranty i żele pod prysznic
Dezodorant Biała Brzoskwinia i nektarynka:
Dezodorant zamknięty jest w 200ml pomarańczowym pojemniku.Aplikowanie kosmetyku odbywa się bezproblemowo uwalniając świeży intensywny zapach brzoskwini  i nektarynki.Zapach jest co prawda ładny,ale jak dla mnie zbyt intensywny jak na dezodorant i chroni przez mniej niż 24h.

Dezodorant Biała Brzoskwinia i nektarynka Le petit marseillais





Dezodorant Kwiat pomarańczy:
Ten dezodorant również zamknięty jest w 200ml pojemniku z tą różnicą że jest to biały pojemnik.Aplikacja odbywa się bez problemu uwalniając delikatny zapach kwiatu pomarańczy,który zdecydowanie bardziej mi odpowiada ze względu na swój delikatny odświeżający zapach,jednak i ten dezodorant nie chroni przez 24h.

Dezodorant Kwiat pomarańczy Le petit marseillais




Żel pod prysznic Kwiat pomarańczy:
Żel zamknięty jest w białym 250ml opakowaniu.Jego aplikacja odbywa się bez problemu a zapach kwiatu pomarańczy jest delikatny i odświeżający,a sam żel bardzo wydajny.

Żel pod prysznic Kwiat pomarańczy Le petit marseillais


Żel pod prysznic Biała Brzoskwinia i nektarynka:
Żel zamknięty jest w poręcznym 250ml pomarańczowym opakowaniu.Żel wydobywa się bez problemu,a opakowanie nie wyślizguję się z rąk podczas prysznica.Zapach jest prawdziwie odświeżający i czuć w nim nutę lata gdzie na pierwszy plan wysuwa się brzoskwinia że aż naszła mnie na nią ochota.Żel jest wydajny i skuteczny w walce z zanieczyszczeniami i złym humorem bo pachnie wspaniale.

Żel pod prysznic Biała Brzoskwinia i nektarynka Le petit marseillais



Podsumowanie:
Dezodoranty chronią przed brzydkim zapachem,ale nie przez 24h,jednak ich zapachy są ładne,chociaż moim faworytem jest kwiat pomarańczy.Co do żeli pod prysznic nie mam żadnych zastrzeżeń bo są wydajne,skutecznie,odświeżające i ładnie pachną.
#swiezosclpm #ambasadorkalpm


3 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tych żeli, ale moja siostra bardzo je lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tej firmy kosmetyków i są bardzo dobre i pięknie pachną.Tych jeszcze nie miałam ale na pewno je zakupie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...