środa, 30 sierpnia 2017

Sukces jest kobietą: Nowa współpraca i wywiad

Pewien czas temu dostałam propozycje współpracy od portalu Sukces jest kobietą czego wynikiem jest testowanie produktów Amaderm,które możecie zobaczyć tutaj.






Jednak testowanie produktów to nie wszystko,bo udzieliłam też wywiadu.Możecie być trochę zdziwieni bo ja na pewno byłam gdy przeczytałam o możliwości wywiadu,bo nigdy nawet nie pomyślałam że ktoś chciałby przeprowadzić ze mną wywiad.Z jednej strony obawiałam się udzielenia wywiadu bo nigdy tego nie robiłam ale z drugiej strony cieszyłam się że mój blog został zauważony.Przez kilka dni mocno się zastanawiałam  czy aby na pewno udzielić wywiadu,jednak doszłam do wniosku że w końcu musi być ten pierwszy raz i się odważyłam udzielić wywiadu,który znajdziecie na portalu Sukces jest kobietą i eksmagazyn.
Pamiętajcie że to mój pierwszy w życiu prawdziwy wywiad i mam nadzieje że choć trochę wam się spodoba oraz dowiecie się czegoś nowego o autorce tego bloga czyli o mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...