środa, 27 września 2017

Sukces jest kobietą: Seria kosmetyków Amaderm

Najbardziej lubię recenzować całe serie produktów i dziś chciałabym Was zaprosić na tego typu post o serii kosmetyków marki Amaderm,które otrzymałam w ramach współpracy z Sukces jest Kobietą za co bardzo dziękuje,a Was zapraszam do przeczytania recenzji.

O FIRMIE:
Produkty dermatologiczne marki AMADERM są przeznaczone dla osób zmagających się z problemem suchej skóry. Zostały stworzone z myślą o pielęgnacji skóry wrażliwej, alergicznej, która wymaga specjalistycznego preparatu dostosowanego do jej potrzeb.

[Sukces jest kobietą] Seria kosmetyków Amaderm





KREM NAWILŻAJĄCY:
INFO O PRODUKCIE


Amaderm


MOJA OPINIA:
Krem zapakowany jest w biały kartonik z niebieskimi elementami.Pojemność kremu to 50ml zapakowanych w białą tubkę z niebieskimi elementami wyposażoną w zamknięcie typu klik.Konsystencja jest gęsta i ciężka przez co nie do końca krem przypadł mi do gustu gdyż nie lubię kremów o ciężkiej konsystencji do twarzy.Mimo ciężkiej konsystencji krem szybko się wchłania i dobrze się rozprowadza,ale na twarzy da się wyczuć lekki film.Krem stosowałam przez kilka ostatnich dni i muszę stwierdzić że dobrze nawilża i wygładza twarz jednak wracając do nawilżenia to po innych kremach efekt nawilżenia był u mnie lepszy.Podsumowując krem jest dobry,ale jakoś szczególnie mnie nie zachwycił.


ZALETY:
- Nawilża
- Wygładza


WADY:
- Zbyt ciężka konsystencja
- Średni efekt nawilżenia

OCENA:
8/10


KREM NAWILŻAJĄCO - REGENERUJĄCY:

KREM NAWILŻAJĄCO - REGENERUJĄCY Amaderm
MOJA OPINIA:
Krem z zielonej tubki jest kremem nawilżająco - regenerującym o gęstej konsystencji,która wchłania się po kilku sekundach nie powodując lepkości. Krem zastosowałam na łokcie,dłonie i kolana czyli na każde miejsce do którego jest przeznaczony.Muszę przyznać że w każdym z miejsc krem sprawdził się znakomicie pozostawiając to miejsce miękkim i nawilżonym,poprawiając przy tym wygląd skóry.Na koniec powiem tylko tyle że krem się sprawdził i znalazł się w mojej kosmetyczce.

ZALETY:

- Wygładzenie
- Nawilżenie
- Poprawiony wygląd skóry

WADY:

BRAK

OCENA:
10/10


 KREM REGENERUJĄCO - ZŁUSZCZAJĄCY:

 KREM REGENERUJĄCO - ZŁUSZCZAJĄCY Amaderm
Amaderm krem

MOJA OPINIA:
Czerwona tubka skrywa w sobie 50ml kremu regenerująco - złuszczającego.Kremu użyłam na popękane pięty gdzie po kilku takich aplikacjach zauważyłam poprawę w postaci wygładzonych pięt.Sam krem ma gęstą konsystencje i szybko się wchłania.Krem świetnie się sprawdził dlatego też zagościł w moich kosmetykach.

ZALETY:
- Wygładzenie
- Nawilżenie


WADY:
BRAK

OCENA:

10/10

BALSAM NAWILŻAJĄCY:

BALSAM NAWILŻAJĄCY Amaderm
Balsam Amaderm

MOJA OPINIA: 
Balsam nawilżający to największy produkt z całego zestawu.Jego pojemność wynosi 200ml.Balsam posiada lekki zapach,który jest całkiem przyjemny i lekką konsystencje,która szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia lepkości.Balsam Amaderm zastosowałam na nogach i brzuchu gdzie sprawdził się świetne pozostawiając skórę nawilżoną i miękką w dotyku.Balsam sprawdził się znakomicie i wam również go polecam a szczególnie osobom ze suchą skórą dla których jest przeznaczony.

ZALETY:
- Lekki przyjemny zapach
- Nawilżenie
- Wygładzenie
- Lekka konsystencja

WADY:
BRAK

OCENA:
10/10

CHUSTECZKI NAWILŻAJĄCE:

Chusteczki Amaderm
Chusteczki nawilżające Amaderm

MOJA OPINIA:
W przesyłce oprócz kremów dostałam również chusteczki nawilżające,ale nie takie zwykłe chusteczki bo dostałam je w małych pojemniczkach przedstawionych na zdjęciu.Zanim paczka do mnie dotarła miałam okazję poobserwować instagramy innych blogerek biorących udział w projekcie i na jednym z takich kont dowiedziałam się że są to chusteczki i jak należy się z nimi obchodzić by korzystać z nich w odpowiedni sposób.Gdyby nie to to miałabym zagadkę co to jest i co z tym zrobić bo nigdy nie spotkałam się z tego typu wynalazkiem. A teraz do sedna.Aby wydobyć chusteczkę należy wcisnąć przycisk na środku pojemniczka po czym chusteczka zanurzy się w płynie i urośnie, a nam pozostaję już tylko wyciągniecie chusteczki i przetarcie odpowiedniej części ciała.Chusteczki mają przyjemny zapach,fajnie odświeżają i są bardzo podręczne bo zmieszczą się w absolutnie każdej torebce a nawet i w kieszeni.Tego typu wynalazek jest dla mnie bardzo ciekawy i co ważniejsze przydatny.

ZALETY:
- Podręczna innowacyjna forma
- Odpowiednie nawilżenie i odświeżenie
- Przyjemny zapach

WADY:
BRAK

OCENA:

10/10

Seria kosmetyków Amaderm to ciekawa seria i wam również ją polecam a szczególnie osobom ze suchą skórą.




4 komentarze:

  1. Nie słyszałam o takich kosmetykach ale wydają się być ciekawą opcją :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nagroda .Osobiście nie używałam tych kosmetyków ale dużo dobrego słyszałam o nich .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...