czwartek, 10 października 2024

Ziołowe herbaty Czar ziół - opinia

Na początku chciałam pochwalić design opakowań bo są naprawdę przeurocze i ogromnie mi się podobają.

Grafiki są zasługą gadomsky_design którą znajdziecie na Instagramie. 

Czar ziół



Herbatka dobry sen ma w swoim składzie lawende,szyszki chmielu,melise,kozłek lekarski. 
Ta herbatka wyciszyła mnie i pozwoliła spokojnie przespać noc

Herbatka dobry sen



Herbatka eliksir szczęścia ma w swoim składzie miłorząb japoński,różaniec górski,wąkrotke azjatycką,żeń-szeń. 
Herbatka eliksir szczęścia poprawiła moje samopoczucie.

Herbata


 

Mimo tego że są to ziołowe herbatki to dobrze smakują i jestem z nich zadowolona. Herbatki znajdziecie na Instagramie czar.ziol 

8 komentarzy:

  1. Nie znam tych herbat, ale z chęcią je przetesuje. Dziękuję za opinie i polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania faktycznie są przeurocze! Nie da się obok nich przejść obojętnie. Cudo :)
    Pokusiłabym się na tą lawendową :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...