czwartek, 8 grudnia 2016

Spray na zmęczone nogi Gorvita

Jeśli masz zmęczone nogi to usiądź i przeczytaj recenzje sprayu Gorvita na zmęczone nogi,który dostałam do testów od agencji Credo Pr.


MOJA OPINIA:
Do testów dostałam chłodzący spray Venal na zmęczone nogi firmy Gorvita.Kiedy pierwszy raz wyjęłam spray z kartonowego pudełeczka to jego buteleczka przypominała mi syrop,a to za sprawą nie przepuszczającego światła szkła,które znam z syropów z tą różnicą że zamiast zakrętki jest dozownik,który zabezpieczony jest plastikową osłonką.Moją aktywnością fizyczną jest taniec i po takich ćwiczeniach często moje  nogi są zmęczone i obolałe dlatego też po ćwiczeniach użyłam sprayu,który schłodził i przyniósł im ulgę.
Jeżeli chcecie użyć preparatu to musicie wiedzieć że Veneal spray:łagodzi obrzmienia nóg,poprawia mikrokrążenie,wzmacnia naczynia krwionośne,łagodzi uczucie zmęczenia nóg,pomaga w stanach żylakowych.Spray rekomendowany jest nawet przez uzdrowisko Rabka,a jednym z jego najważniejszych składników jest bogata w mikroelementy i biopierwiastki mineralna woda lecznicza z Uzdrowiska Rabka.Woda wzbogacona jest aktywnym wyciągiem z kasztanowca,miłorzębu japońskiego i arniki górskiej.Venal spray okazał się bardzo dobrym produktem i kiedy moje nogi będą zmęczone to z pewnością będę go używać.

   
ZALETY:
-Przynosi ulgę
-Przyjemnie chłodzi
-Działa szybko

WADY:
BRAK

OCENA:
10/10

                                                           
http://credopr.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...