piątek, 4 września 2020

Bolero napoje nawadniające

Przyznam że picie wody idzie mi dość trudno,jednak znalazłam sposób na odpowiednie nawodnienie. Z pomocą przyszło mi Bolero czyli napoje w proszku,które dodaje się do wody. 

Napoje Bolero

 

Czym jest Bolero?

Pyszne, poręczne i bez cukru!

Napoje Bolero dostępne są w ponad 70 smakach – dla wszystkich – młodych i nieco starszych. Bazują na naturalnych barwnikach i aromatach. Praktycznie nie mają kalorii, a słodzone są stewią. Nie zawierają cukru, glutenu, laktozy i konserwantów.

Sticki Bolero są poręczne w czasie podróży – są tak małe, że możesz trzymać je w kieszeni. Wystarczą na 0,5 – 1 litr napoju.

Klasyczne Bolero rekomendowane jest do użytku domowego. Łatwo je przechowywać i starcza na 1,5 – 3 litrów.


Do testów otrzymałam 58 smaków w wersji Stick.
Każdy smak zostanie zrecenzowany,więc zapraszam do obserwacji bloga by nie przegapić żadnej recenzji.
Bolero Polska
 
Bolero Poland

Bolero woda
 
Napoje

Bolero recenzja,opinia,testowanie,blog,świat produktów

Świat produktów

 
A jeśli chcecie kupić napoje Bolero to mam dla Was 10% zniżki.
 
Link do strony tutaj
Kod zniżkowy:
SP10

 

 

 

 

10 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...