piątek, 16 kwietnia 2021

Recenzja kosmetyków Avon

O kosmetykach Avon słyszała pewnie każda z Was,a ja przychodzę dziś do Was z recenzją kilku kosmetyków :)

Recenzja kosmetyków  Avon


 

Tematem dzisiejszej recenzji będzie:
- Błyszcząca pomadka Mark liguid lip lacquer shine
- Lakier do paznokci color trend
- Woda toaletowa Her story

Na początek przedstawie wam błyszczącą pomadke Mark liguid lip lacquer shine.

Mark liguid lip lacquer shine

Pomadkę mam w kolorze mocno czerwonym. Pomadka jest błyszcząca i jest dobrze napigmentowana.Na ustach utrzymuje się kilka godzin.
Mimo tego że rzadko noszę błyszczącę pomadki to ta przypadła mi do gustu i z chęcią będę jej używać.

Pomadka do ust Mark lip liquid shine Avon

Pomadka do ust Avon  recenzja



Woda toaletowa Her story 

Woda toaletowa Her story to zapach dla przebojowych kobiet podążających za swoimi marzeniami.Głównymi nutami zapachowymi są irys,różowy pieprz oraz paczuli.A jak pachnie? 
Perfumy są dosyć mocne i słodkie. Ja lubię słodkie zapachy i ten zapach jak najbardziej mi odpowiada.

Woda toaletowa Her story Avon opinia



Lakier do paznokci color trend
Do moich rąk trafił lakier Color trend w kolorze metal blue. Uwielbiam niebieski kolor i metaliczne lakiery,więc ogromnie ucieszyłam się z tego lakieru.A jak się sprawdził? Po nałożeniu dwóch warstw lakier pięknie błyszczy niebieskim metalicznym połyskiem co ogromnie mi się podoba.Lakier szybko wysycha i utrzymuje się przez około tydzień na paznokciach. Lakier stał się moim ulubieńcem i z pewnością będę go używać.

Lakier do paznokci color trend Avon

Lakier do paznokci Avon



Jeśli chcielibyście poznać korzyści z bycia konsultantką Avon to zapraszam Was do zapoznania się z stroną konsultantka.pl 

A Wam jaki kosmetyk najbardziej się spodobał? Macie coś z Avon? 


4 komentarze:

  1. Kiedyś sporo kupowałam w Avonie, ale kontakt się urwał i przestałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie buszowałam w kosmetykach tej firmy, chętnie sprawdzę ofertę, pewnie znajdę coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Avon bardzo lubię szczotki do włosów zarówno okrągłe i te tradycyjne. Choć jak do wszystkiego trochę umiejętności i wyczucia należy mieć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...