wtorek, 8 września 2020

[Streetcom] Monte Santi Ice i Monte Santi Ice rose - recenzja białego i różowego wina

Jakiś czas temu dostałam do testów wino Monte Santi dzięki Streetcom.Do testów otrzymałam wino Monte Santi Ice i Monte Santi ice rose czyli białe i różowe wino.
 
 
[Streetcom] Monte Santi Ice i Monte Santi Ice rose - recenzja białego i różowego wina
 
 
MOJA OPINIA:
Butelki wina Monte Santi są bardzo eleganckie i wyróżniają się spośród innych nieprzeźroczystą białą butelką z złotymi zdobieniami na białym winie i różowymi na różowym.
Monte Santi
 
Wino Monte Santi Ice

Streetcom

Wino

Wino


Monte Santi Ice białe  - Wino w smaku jest lekko kwaśne,orzeźwiające i czuć w nim owoce.

Białe wino

Butelka

recenzja,opinia,testowanie,blog

Świat produktów

Białe wino Monte santi ice blog

Alkohol


Monte Santi Ice różowe - Różowe wino ma delikatny,a zarazem głęboki smak w którym wyczuwalne są owoce oraz jest bardzo orzeźwiające.

Różowe wino

Monte Santi ice rose

Różowe wino Monte santi

Różowe wino Monte santi recenzja

Monte Santi Ice Streetcom

Monte Santi Ice Streetcom recenzja

Kieliszek wina Monte Santi ice rose

Monte Santi ice rose różowe wino Streetcom


 
Oba wina przetestowałam z kostkami lodu i uważam że świetnie orzeźwiają.
 
ZALETY:
- Eleganckie butelki 
- Orzeźwiający smak 
- Delikatny smak 
- Wyczuwalne owoce 
 
WADY:
BRAK
 
OCENA:
10/10
 


 

23 komentarze:

  1. Też piłam te wina i są pyszne

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście butelki tego wina są bardzo eleganckie. Myślę że różowe wino najbardziej by mi przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wina, więc chętnie bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnnn ale chętnie teraz bym sobie wypiła hihih :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno już nie piłam wina :) Tych nie znam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro będę miał okazję to skosztowac

    OdpowiedzUsuń
  7. Najzdrowsze jest wino czerwone wytrawne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem co kupić na prezent!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...