piątek, 18 października 2019

Herbaty Bifix

Do testów otrzymałam też próbki różnych herbat Bifix czego wynikiem jest ten post.

Herbaty Bifix



Śliwka z aronią premium
Śliwka z aronią premium

Herbatka przybiera ciemną barwę i jest bardzo słodka.Idealna na jesienne wieczory.

Mięta
Mięta

Mięty od Bifix miałam okazję spróbować w formie ekspresowej herbatki jak i sypanej.Zarówno w formie ekspresowej jak i sypanej  mięta ma intensywny smak i doskonale odświeża.Mięta u mnie zawsze musi być i ta mięta od Bifix też zagości w moim domu ponieważ jest świetna.Recenzje mięty sypanej możecie zobaczyć tutaj.

Malina z chilli premium
Malina z chilli premium
W herbatce wyczuwalna jest malina z dodatkiem chilli przez co herbata jest lekko pikantna,jednak tylko lekko co jak dla mnie jest plusem.

Zielona herbata z pigwą
Zielona herbata z pigwą

Kiedyś miałam okazję pić tą herbatę i wtedy była świetna i teraz jest tak samo pyszna

Herbata Rooibos
Herbata Rooibos

Herbata w smaku jest lekko miodowa i taka dosyć specyficzna.Niestety to nie jest herbata dla mnie.

Herbata zielona oryginalna
 Herbata zielona oryginalna

Lekko gorzki smak zielonej herbaty,ale smaczna

Żurawina z grantem
 Żurawina z grantem

Pachnie słodko i smakuje równie słodko.Pyszna herbatka












1 komentarz:

  1. Herbata zielona biofix - słaby gorzki smak, zaparza się tylko 2x (2x blady, bez smaku) a powinna 3x. Liście połamane, to jedna z najgorszej jakości herbat zielonych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...