wtorek, 6 lutego 2018

Chrupki serowo-cebulowe Funio Smak marki Uno Natura

Jestem ogromną miłośniczką chrupek,a już szczególnie chrupek smakowych.A od pewnego czasu zauważyłam że jem nawet więcej chrupek niż chipsów.Jak już wspomniałam lubię chrupki smakowe i takie też dostałam do testów a konkretnie mówiąc Funio Smak o smaku serowo - cebulowym.Zapraszam do recenzji.


Chrupki serowo-cebulowe Funio Smak marki Uno Natura



MOJA OPINIA:

Funio smak ma bardzo ładną i przyjazną dzieciom szatę graficzną z sympatyczną kukurydzom.Ja co prawda dzieci nie mam,ale za to mam 7 letniego brata,który też czasem testuje to co dostanę,a skoro on też lubi chrupki to nie mógł oprzeć się pokusie otworzenia torebki przed zrobieniem zdjęcia czego wynikiem jest napoczęta torebka,a kiedy już spróbował to mu nie posmakowały bo on lubi tylki chrupki kukurydziane bez dodatków.Za to mnie posmakowały ogromnie przez swój wyrazisty smak sera i cebuli i uważam je za pyszną przekąskę.


Chrupki serowo-cebulowe Uno Natura


ZALETY:
- Ładna szata graficzna z wesołą kukurydzą
- Wyrazisty smak sera i cebuli 

WADY:
BRAK

OCENA:
10/10

A wy lubicie chrupki ? Znacie produkty Uno Natura ? Jakie chrupki smakowe najbardziej lubicie ?

                                                                
http://www.uno-natura.pl/

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...