czwartek, 9 listopada 2017

Konfitura malinowa Natjun

Maliny uwielbiam tak samo jak truskawki dlatego też uwielbiam produkty z malinami i truskawkami.Tak się składa że do testów dostałam konfiturę malinową od Natjun,która bardzo mi posmakowała,ale jeśli chcecie dowiedzieć się więcej to koniecznie przeczytajcie recenzje :) 

Konfitura malinowa Natjun


MOJA OPINIA:
Konfiturę malinową dostałam w małym poręcznym słoiczku 40g wprost idealnym na piknik.Konfitura w smaku jest dość kwaśna,ale i tak mi posmakowała,szczególnie na kanapkach.Taka konfitura jest też bardzo zdrowa.Tak jak pisałam pomimo kwaśnego smaku konfitura bardzo mi zasmakowała i z chęcią do niej wrócę.




ZALETY:

- Małe poręczne opakowanie
- Kwaskowaty ale pyszny smak malin
- Właściwości zdrowotne






WADY:

BRAK

OCENA:

10/10

                                                                     
www.natjun.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...