poniedziałek, 20 lutego 2017

Eyeliner unislim liner od Revers Cosmetics

W ostatnim czasie mam okazje testować polskie kosmetyki marki Revers Cosmetics i dziś chciałabym wam zaprezentować Eyeliner unislim liner.

INFORMACJE O PRODUKCIE:
Eye Liner w pisaku UNISLIM gwarantuje 24-h trwałość makijażu. Konstrukcja końcówki zapewnia
precyzyjną aplikację, ułatwiając wykonanie perfekcyjnie idealnej, niezawodnej kreski. Innowacyjna
konsystencja zapobiega nierównościom oraz umożliwia osiągnięcie spektakularnych efektów makijażu.Idealna precyzja i głęboka czerń.




MOJA OPINIA:
Eyeliner unislim liner to eyeliner w pisaku,który prezentuje swą elegancję poprzez połączenie
czerni ze złotymi napisami,a ja uwielbiam eleganckie rzeczy,więc sam design jak najbardziej
trafia w mój gust.Eyeliner zakończony jest spiczastą miękką końcówką o głębokiej i wyrazistej
czerni.Sam pisak jest bardzo wygodny w użytkowaniu a końcówka jest doskonale nasączona,więc nie trzeba mocno dociskać do skóry by wyszła nam kreska,a kiedy już wyjdzie nam kreska to utrzymuje się ona przez cały dzień.Eyeliner sprawdził się u mnie doskonale,więc z pewnością będzie przeze mnie używany w codziennym makijażu.


ZALETY:
- Elegancki wygląd
- Wygoda użytkowania
- Głęboka i wyrazista czerń
- Utrzymuje się przez cały dzień
- Doskonale nasączona końcówka


WADY:

BRAK

OCENA:
10/10




http://reverscosmetics.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...