czwartek, 28 stycznia 2021

Praliny Vobro

Wracam dziś do was ze słodką przesyłką od Vobro,a było co testować,więc zapraszam do przeczytania recenzji :) 

Praliny Vobro



 


MOJA OPINIA: 
Od Vobro otrzymałam praliny idealne na prezent w 3 rodzajach.


Hazelnut passion 

Miałam okazję już spróbowania tych pralin o czym więcej tutaj,jednak tym razem otrzymałam je w wersji prezentowej ze złotą kokardką co idealnie nadaję się na słodki upominek. Smak jest przepyszny i skrywa w sobie prawdziwy orzech laskowy.
Hazelnut passion

 
Pralinki orzechowe

Vobro


Cherry passion 

Powiem szczerze że nie przepadam za słodyczami z alkoholem,gdyż więcej czuję w nich alkoholu niż pralinki,jednak te pralinki ogromnie przypadły mi do gustu bo czuć w nich prawdziwą wiśnię,a likier doskonale się z nią łączy jednak nie dominuję nad całą pralinką co bardzo mi się podoba i smakuje.
 
Cherry passion Vobro

 
Pralinki wiśniowe

Pralinki


Choco crispy

Choco crispy to praliny w kształcie kuleczek z białej i mlecznej czekolady w 2 wersjach z nadzieniem mlecznym i kakaowym oraz z dodatkiem chrupków słodowych.Pralinki są przepyszne i rozpływają się w ustach.
Choco crispy

Pralinki czekoladowe

Słodycze

Vobro recenzja,opinia,blog


Wszystkie pralinki są przepyszne,a wersję prezentowe wyglądają pięknie i z pewnością ucieszą obdarowaną osobę,więc polecam spróbować i zachęcam też do kupowania pralin na prezent.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...