czwartek, 3 grudnia 2020

Balsam do ust Gorvita

Od zawsze mam problem ze spierzchniętymi
ustami.Próbowałam różnych pomadek  nawilżających jednak nie znalazłam takiej,która wyleczyła by mnie z tego problemu,dlatego kiedy dostałam paczkę z produktami firmy Gorvita bardzo się ucieszyłam gdy znalazłam wśród nich balsam do ust.Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził to przeczytajcie recenzje.
 
Balsam do ust Gorvita recenzja opinia opinie testowanie

 


OPIS:

Balsam do ust

20 ml
Z witaminami A,E,F

Balsam do ust hypoalergiczny z witaminami A,E,F działa nawilżając na spierzchnięte usta. Łagodzi podrażnienia wywołane infekcjami bakteryjnymi, zimnem i promieniowaniem UV. Przyspiesza regenerację. Ochrania przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.


Ingredients / Składniki ( INCI): Aqua,Glycerin,Glyceryl Stearate SE,Caprylic/Capric Trigliceride,Cetyl Alkohol, Cetyl Ricinoleate, Aloe Vera Extract, Isopropyl Mirystate, Glycine Soja(Soybean Oil),Carthamus Tinctorius(Safflower Oil), Linoleic Acid, Tocopherol,Retinyl Palmitate, Ethylhexyl methoxycinnamate,Butyl methoxydibenzoylmethane,Ethylhexyl salicylate, Methylparaben, Allantoin, D-panhenol, Pheoxyethanol.



Składniki pochodzenia naturalnego. Przebadany dermatologicznie. Produkt nie testowany na zwierzętach. Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych. Notyfikowany w CPNP.

Sposób użycia:
Kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb nanieść cienką warstwę balsamu na usta i pozostawić do wchłonięcia. 

Link do produktu tutaj 

 


MOJA OPINIA:
Ten balsam jest naturalnym balsamem bo składa się z różnych ziół i zawiera witaminy A,E,F.
Balsam bardzo dobrze się rozprowadza pozostawiając usta nawilżone i wygładzone.Dodatkową zaletą jest to że balsam się nie lepi w przeciwieństwie do pomadek co zawsze bardzo mi przeszkadza,a tutaj na szczęście tego nie ma,jednak balsam ma też mały minus bo gdy dostanie się do ust jest bardzo gorzki.Uważam że ten balsam jest świetny i bardzo się cieszę że go dostałam bo bardzo się z nim zaprzyjaźniłam.
 
Balsam do ust Gorvita Credo pr
 
Balsam Gorvita


ZALETY:
- Wygładza usta 
- Nawilża 
- Zawiera witaminy A,E,F
- Nie lepi się
- Jest hypoalergiczny

WADY:
- Gorzki smak po dostaniu się do ust 

OCENA:
9,5/10 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...