poniedziałek, 13 lipca 2020

Żel Pure&free do mycia twarzy od Ava laboratorium - recenzja

Dziś będzie post kosmetyczny o żelu do mycia twarzy Pure&free od Ava Laboratorium.

Żel do mycia twarzy Pure&free od Ava Laboratorium



OPIS:

Doskonały żel do mycia twarzy, szyi i dekoltu. Zawiera ekstrakt z aloesu, który łagodzi podrażnienia i nawilża skórę. Polecany jest do codziennego stosowania przez wszystkich, szczególnie przez osoby nietolerujące tradycyjnych środków myjących. Pozostawia skórę czystą, gładką i odpowiednio nawilżoną.

 

Składniki
Aqua, Coco-Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Polyglyceryl-4 Caprate, Polyacrylate Crosspolymer-6, Sucrose Cocoate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Glycinate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Chloride, Citric Acid, t-Butyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum.
Sposób użycia
Niewielką ilość żelu rozprowadzić na wilgotnych dłoniach. Umyć twarz i szyję, delikatnie masując. Spłukać ciepłą wodą.

Link do produktu tutaj

MOJA OPINIA:

Żel do mycia twarzy Pure&free od Ava laboratorium

Żel zamknięty jest w 150ml tubce zamykanej na klik.Żel bardzo ładnie pachnie aloesem.Żel jest bardzo wydajny bo wystarczy niewielka jego ilość by dobrze się spienił i umył całą twarz.Po umyciu moja twarz była doskonale oczyszczona i nawilżona,nie zauważyłam żadnych oznak dyskomfortu,które czasem zdarzają mi się podczas używania innych  środków myjących dlatego uważam że to świetny żel,który faktycznie może się sprawdzić u osób nietolerujących tradycyjnych środków myjących.Dla mnie ten żel jest świetny i  używam go codziennie.

Żel do mycia twarzy Ava laboratorium recenzja
Ava Laboratorium face wash


ZALETY:
- Ładny zapach
- Doskonałe oczyszczenie
- Nawilżenie
- Wydajność
- Świetny dla osób z bardzo wrażliwą cerą


WADY:
BRAK

OCENA:
10/10



16 komentarzy:

  1. Taki żel to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro doskonały - to trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować na pewno mi się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba będzie wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki,ale produkt wydaje się bardzo ciekawy ;) jak wykończę moje żele to chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego produktu, ale szukam aktualnie swojego ideału, więc wypróbuje też ten :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat kończy mi się żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...