wtorek, 7 kwietnia 2020

5 pomysłów na odświeżenie wnętrza


Z racji obecnej sytuacji zmuszeni jesteśmy zostać w domu,ale siedzenie w domu można sobie umilić odświeżając wnętrze i to tanim kosztem.Jeśli chcesz się dowiedzieć w jaki sposób za niewielkie pieniądze odświeżyć wnętrze to zapraszam Cię do przeczytania tego wpisu.

5 pomysłów na odświeżenie wnętrza blog




Sposób nr 1 Naklejki na ścianę

Nudny kolor ściany może odmienić naklejka na ścianę.Przyszła wiosna,więc warto pomyśleć o motywie kwiatowym,ale jeśli motyw kwiatowy Cię nie przekonuję to dostępne są inne wzory takie jak abstrakcje,architektura,zwierzęta,symbole japońskie i wiele innych.Jeśli chcesz możesz też swoje wnętrze wzbogacić cytatem w postaci naklejki.W ten sposób możesz odmienić nie tylko salon lub pokój dziecka,ale każde pomieszczenie,które potrzebuję zmiany.
Jeśli zainteresował Cię jakiś produkt,kliknij w link pod zdjęciami.

                                                                       
Naklejka kwiaty
                                                                                     
Naklejka 2
  
Naklejka motyw japoński
Linki do naklejek:
                                                         

Sposób nr 2 Fototapety 

Fototapeta pomoże odmienić fragment ściany jak i całą ścianę.Fototapety są samoprzylepne i dostępne w tysiącach wzorów w tym także w 3D i również nadają się do każdego wnętrza.

Fototapeta kwitnące drzewo

Fototapeta góry

Wieża z dołu

Linki do fototapet:


Sposób nr 3 Tablice kredowe 

Tablica kredowa świetnie sprawdzi się w pokoju dziecięcym,ale także sprawdzi się u osób,które lubią wyrażać się artystycznie.Jeśli lubisz rysować możesz na tablicy umieszczać swoje rysunki co stanowić będzie osobistą dekorację pokoju.

Tablica kredowa Dom
Tablica kredowa panda
Tablica serce
Linki do tablic kredowych:
1.Dom

Sposób nr 4 Szablony malarskie 

A jeśli nie lubisz naklejek to możesz skorzystać z szablonów malarskich,które dostępne są w tysiącach wzorów i łatwym montażu.

Szablon malarski bez kota


Szablon malarski 2
Szablon sentencja
Linki do szablonów malarskich:

Sposób nr 5 Naklejki na drzwi 

Wnętrze mogą odmienić też drzwi,ale nie chodzi o wymianę drzwi,a o naklejkę,którą można nakleić na drzwi.Do wyboru są piękne krajobrazy,ale i także widok wieży Eiffla.

Naklejka na drzwi
Naklejka na drzwi wieża Eiffla
Naklejka na drzwi parasole
Linki do naklejek na drzwi:

Podsumowanie 

Wnętrze można odmienić poprzez naklejki na ścianę,fototapety,tablice kredowe,szablony malarskie,naklejki na drzwi.Mam nadzieję że ten post okazał się pomocny i zainspirował Cię do zmiany wnętrza.






31 komentarzy:

  1. W tym roku zostanie przeprowadzona największa liczba remontów w naszym kraju xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Odświeżenie będzie i u mnie, choć pierwotnie w planie był remont. Jednak sytuacja wymaga liczenia się z pieniędzmi i remont się przesunie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe sposoby na odświezenie wnętrza. Sama bym coś urozmaiciła. Niestety, wynajmujemy mieszkanie i na zmiany nie możemy sobie pozwolić. A takie tablice kredowe widziałabym w pokoju moich synków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo, pomysłowo i od razu inaczej w domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej naklejki na ścianę w ogóle mi się nie podobały, ale koleżanka dała mi w prezencie naklejki z kotami i zakochałam się w nich!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam wcześniej naklejek na drzwi. Super wyglądają! Muszę poszukać takich do pokoju mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki na drzwi nie są takie popularne,a wyglądają świetnie.

      Usuń
  7. Te fototapety zrobiły na mnie duże wrażenie, muszę się zastanowić nad zmianą aranżacji ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne propozycje. Czasami nie trzeba dużego wysiłku ani nakładu, aby odmienić wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły na szybką i efektowną zmianą wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam naklejki na ścianę i naklejane tablice kredowe. Te drugie bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze podobały mi się fototapety <3
    Miałam kiedyś naklejki na ścianę, lecz po jakimś czasie zaczęły same odpadać. Być może były słabej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tablicę kredową czy farbę tablicową chce mieć w kuchni jak będę robić remont :D żeby zapisywać sobie co kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem po remoncie swojego pokoju i zdecydowałam sie na fototapete i teraz ona bardzo ożywiła mój pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja znalazłam fajny pomysł na odświeżenie mebli :) Obkleiłam tyknie ścianki mebli tapetą i wnętrze wygląda zupełnie inaczej!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...