piątek, 18 października 2019

Żel Panthenol Gorvita

Przychodzę dzisiaj do Was z kolejnym produktem Gorvita,a mianowicie z żelem Panthenol.





OPIS: 
Charakterystyka:  Składniki czynne zawarte w preparacie: panthenol, alantoina, wyciąg z aloesu i żywokostu lekarskiego, stymulują regenerację naskórka oraz przeciwdziałają: powstawaniu blizn i przebarwień. Niwelują one również uczucie gorąca i pieczenia skóry. Żel doskonale nawilża i odżywia podrażnioną skórę.

Ingredients / Składniki ( INCI):  Aqua, D'Panthenol, Aloe Vera (Aloe Barbadiensis) Extract, Propylene Glycol, Symphytum Officiale Extract, Glycerin, Carbomer, Triethanoloamine, Mentol, Allantoin, Polysorbate-20, DMDM Hydantoin.

Preparat polecany szczególnie na:
- oparzenia słoneczne
- oparzenia termiczne
- otarcia i zadrapania naskórka
- ukąszenia owadów, poparzenia przez meduzy itp.
- kuracja odżywczo - regenerująca (skóra sucha i wrażliwa ze skłonnością do alergii)
Składniki pochodzenia naturalnego.
Notyfikowany w CPNP.
Link do produktu tutaj

MOJA OPINIA:

Żel ma pojemność 100ml i jest zamknięty w plastikowej tubce z zamknięciem typu klik.Póki co nie mam żadnych oparzeń czy podrażnień naskórka,więc postanowiłam zastosować go po depilacji.Żel jest przeźroczysty i szybko się wchłania w skórę przynosząc jej ukojenie.




ZALETY:
- Duża pojemność
- Konsystencja żelu
- Szybkość wchłaniania
- Ukojenie


WADY:
BRAK

OCENA:
10/10

Używacie żelu Panthenol?

8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak sobie radzi po ukąszeniach owadów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testerka, radzi sobie świetnie bo opuchlizna i zaczerwienienie schodzi, a swędzenie staje się mniej uciążliwe. Mój syn używał tylko tego żelu :)

      Usuń
  2. Zostało mi jeszcze trochę tego żelu i był pomocny w wielu sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorvita ma fajne produkty :), obserwuje i zapraszam do mnie https://testyigadzetyartura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Miałaś może możliwość sprawdzić go na opaleniźnie słonecznej? Daje radę?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...