piątek, 31 maja 2019

[Streetcom] Bio-Oil żel do skóry suchej


W ostatnim czasie Streetcom zorganizował kampanie Bio-Oil w której postanowiłam aktywnie uczestniczyć gdyż mam suchą skórę,a żel przeznaczony jest właśnie do skóry suchej.Na szczęście zostałam wybrana do kampanii a dziś mogę zaprosić Was do przeczytania recenzji na temat tego żelu.

[Streetcom] Bio-Oil żel do skóry suchej


ZAWARTOŚĆ PACZKI:

- Żel Bio-Oil 50ml do przetestowania dla mnie
- 20 próbek żelu Bio-Oil do przetestowania przez znajomych



Bio-Oil żel paczka
Bio-Oil żel


OPIS:
w żelu do skóry suchej Bio-Oil znajdują się naturalne olejki,dzięki temu produkt niemalże w całości działa aktywnie na skórę,zapewniając jej odpowiedni poziom nawilżenia.Skład żelu do suchej skóry Bio-Oil:
- Olejek rozmarynowy,lawendowy,nagietkowy,rumiankowy,masło shea i inne oleje - 87%
- Substancje wiążące wodę - 10%
- Woda - 3%


MOJA OPINIA:
Żel Bio-Oil  to specjalistyczna formuła żelu przeznaczona do pielęgnacji skóry suchej zawierająca naturalne olejki.Na uwagę zasługuje już sama formuła kosmetyku,która jest żelem a nie tak jak większość produktów do skóry suchej kremem,które w większości zawierają wodę.Formuła żelu jest dla mnie dużym plusem gdyż nie ma efektu zimna,które zazwyczaj jest odczuwalne w produktach zawierających dużą ilość wody.Żel można stosować zarówno na ciało jak i na twarz więc, postanowiłam przetestować go na twarzy i ciele.Żel jest koloru różowego i ma konsystencje gęstej galaretki,kiedy nakładamy go na skórę żel nie spływa a ładnie rozprowadza się po smarowanym miejscu szybko się wchłaniając pozostawia na skórze tylko delikatny blask i delikatny przyjemny zapach.Po zaaplikowaniu żelu moja skóra odczuła wyraźny wzrost nawilżenia i odżywienia oraz stała się delikatniejsza zarówno na twarzy jak i na ciele.Żel Bio-oil otrzymałam w 50ml opakowaniu jednak uważam że jest bardzo wydajny gdyż niewiele go potrzeba by nawilżyć wysuszone miejsce,jednak można go kupić także w większym opakowaniu takim jak 100ml.
Nawilżenie odczuwam przez długi czas,więc żel sprawdza się u mnie wyśmienicie i z pewnością będę go używać a już szczególnie na te najbardziej wysuszone miejsca.

Bio-Oil żel do skóry suchej

Bio-Oil
Bio-Oil żel do skóry suchej 2


ZALETY:
- Konsystencja żelu
- Brak efektu zimna
- Nawilżenie przez długi czas
- Wygładzenie skóry
- Wydajność
- Przyjemny zapach
- Naturalne olejki
- Przeznaczony zarówno do skóry jak i do twarzy


WADY:
BRAK

OCENA:
10/10

Znacie żel Bio-Oil? Jak się u Was sprawdza? 









15 komentarzy:

  1. Brzmi interesująco, a produkt wydaję się godny polecenia. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę go ☺️ Bardzo praktyczny się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam olejek z tej firmy niestety jednak nie sprawdził się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji go jeszcze przetestować ale słyszałam o nim bardzo pochlebne opinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam olejek i byłam zadowolona. taka formuła żelu jest na pewno wygodniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuję ten żel cały czas. Jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dopiero zakupiłam ten kosmetyk.Zobaczymy.😊☺️

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...