sobota, 8 grudnia 2018

Moje kalendarze adwentowe 2018

Święta coraz bliżej a odliczać ten czas najlepiej jest z kalendarzem adwentowym i ja w tym roku postanowiłam zakupić kalendarz adwentowy,a właściwie 6 kalendarzy, by nie tylko umilić sobie ten czas,ale także i Wam pokazując codziennie zawartość na instagramie.Co prawda  nie są to kalendarze adwentowe z kosmetykami jednak też są bardzo interesujące.

Moje kalendarze adwentowe 2018



1.Kalendarz z herbatami English Tea Shop z 25 herbatkami w 13 smakach

Kalendarz adwentowy z herbatami English Tea Shop



2.Kalendarz Milka z 24 czekoladkami
Kalendarz adwentowy Milka


3.Kalendarz Haribo z żelkami i nie tylko
Kalendarz adwentowy Haribo

4.Kalendarz Kinder z mini jajkami czekoladowymi
Kalendarz adwentowy Kinder


5.Kalendarz M&M's and Friends z cukierkami M&M's i nie tylko.Zawartość całego kalendarza możecie zobaczyć już na instagramie.
Kalendarz adwentowy M&M's and Friends


6.Kalendarz Cadbury z 24 czekoladkami
Kalendarz adwentowy Cadbury



Zapraszam do obserwowania instagrama gdzie od 1 do 24 grudnia będą pojawiać się publikacje z zawartością każdego z kalendarzy a po świętach pojawi się podsumowanie kalendarzy na blogu :) 
_______________________________________________________________________
A wy jakie macie kalendarze w tym roku? Którego kalendarza jesteście najbardziej ciekawi?



5 komentarzy:

  1. ja co roku kupuję sobie kalendarz adwentowy :) świetne, ten z Milki miałam rok temu :) chciałabym wypróbować ten z herbatkami i z Haribo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kalendarze naprawdę są bardzo ładne.Sam pewnie taki kalendarz sobie kupię w tym roku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...