sobota, 21 października 2017

Płyn do czyszczenia piekarnika i grila Ovengril marki Dedra

Piekarnik to najważniejszy sprzęt w kuchni dlatego szczególnie warto zadbać o jego czystość.Z pomocą przyszedł mi Ovengril płyn do mycia piekarnika i grilla od marki Dedra. Zapraszam do przeczytania recenzji.

Płyn do czyszczenia piekarnika i grila Ovengril marki Dedra




OPIS:
Skoncentrowany środek do czyszczenia piekarnika i grilla. Fat and food destructor rozpuszcza tłuszcz i usuwa zaschnięte resztki jedzenia. Doskonale radzi sobie z przypalonym brudem.
https://www.mojadedra.pl/pl/gg0098-ovengril-do-piekarnikow-i-grillow-500-ml



MOJA OPINIA:
Ovengril marki Dedra to 500 ml płynu,który rozprawił się z tłuszczem i lekkimi przypaleniami z mojego piekarnika.Produkt można stosować także do czyszczenia grilla,ale ja nie mam grilla,więc nie wypowiem się w tej kwestii,ale do piekarnika jak najbardziej polecam.Zakupić możecie go tutaj.

ZALETY:
- Usuwa tłuszcz
- Usuwa lekkie przypalenia

WADY:
BRAK

OCENA:
10/10


                              https://www.mojadedra.pl/


                                                              

                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...