środa, 27 września 2017

Sukces jest kobietą: Plebiscyt Testerka sukcesu

Pewien czas temu udzieliłam wywiadu portalowi Sukces jest kobietą o czym pisałam wcześniej,a dziś chciałabym Was poprosić o zagłosowanie na mnie w plebiscycie.Dla głosujących również przewidziane są nagrody.A nagrodami są 3 pobyty w SPA i 10 nagród dodatkowych w postaci dermokosmetyków wraz z niespodzianką.


Co zrobić żeby wygrać ? 

 
W komentarzu pod moim zdjęciem należy podać swoją oryginalną definicje sukcesu i polubić fanpage Sukces jest kobietą oraz  udostępnić moje zdjęcie.Nagrodzonych zostanie 13 autorów najciekawszych definicji przez redakcje Sukces jest kobietą.Głosowanie trwa do 6 października do godziny 12.00 w południe.Cały regulamin konkursu znajdziecie tutaj.
Link do głosowania

Będzie mi bardzo miło jeśli zagłosujecie na mnie,bo dzięki Wam mam szansę na wygranie  publikacji swojego wywiadu w książce Sukces jest kobietą i pobyt w SPA dla dwojga.A na koniec życzę moim czytelnikom wygrania nagród :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...