poniedziałek, 10 kwietnia 2017

2 Urodziny bloga

Dziś świat produktów obchodzi swoje 2 urodziny.Przez ten czas miałam okazje przetestować wiele ciekawych produktów,ale też i się czegoś nauczyłam i nie tylko jako blogerka,ale też i jako osoba by się nie poddawać nawet jeśli początki są bardzo trudne i wydaje ci się że to co robisz nie ma sensu,bo niestety miałam okres kiedy rozważałam zamknięcie bloga jednak udało mi się to przezwyciężyć i blog świętuje dziś swoje 2 urodziny.Ostatni rok był bardzo rozwojowy dla bloga gdyż pojawiło się wiele wpisów,współprac,waszych komentarzy,obserwacji i aktywności w mediach społecznościowych bloga.Każdy wasz komentarz,obserwacja czy aktywność w mediach społecznościowych to dla mnie motywacja do dalszego pisania bo bloga piszę dla was byście mogli poznać opinie o produktach przed zakupem.W ciągu tego roku świat produktów zawitał także na instagramie gdzie jest was ponad setka za co bardzo wam dziękuje,a oprócz tego na blogu dodałam wyszukiwarkę,która znajduję się po prawej stronie na dole gdzie możecie wyszukiwać recenzje produktów.Na koniec serdecznie dziękuje wszystkim czytelnikom za czytanie, komentowanie i obserwacje bloga oraz za każdą aktywność w mediach społecznościowych,a firmom,z którymi miałam okazje współpracować serdecznie dziękuje za wszystkie produkty.Dziękuje :)

Statystyki z 2 lat istnienia bloga:
Łączna liczba wyświetleń: 13 472
Liczba postów: 172
Liczba obserwujących: 29
Facebook:  102 polubienia
Twitter:   344 obserwujących
Instagram: 144 obserwujących

2 urodziny bloga

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...