poniedziałek, 31 października 2016

Plakat Minecraft z internetowego sklepu Eplakaty

Plakaty zazwyczaj kojarzą się nam z wizerunkiem idoli w pokojach nastolatków,jednak pora przestać myśleć że plakaty są tylko dla nastolatków bo w internetowym sklepie eplakaty.pl z którym nawiązałam współprace znajdziemy plakaty dla dorosłych,dzieci i oczywiście nastolatków.Tym razem postanowiłam sprawić radość mojemu młodszemu bratu dlatego pozwoliłam mu wybrać plakat taki jaki mu się tylko podoba.Mój brat jest fanem gry Minecraft,więc z kilku dostępnych wariantów z tejże gry wybrał ten,który najbardziej przypadł mu do gustu.Jeżeli jesteście ciekawi czy bratu faktycznie spodobał się plakat i jakie są moje odczucia to koniecznie przeczytajcie opinie poniżej.

OPINIA:
Plakat zapakowany był w zapieczętowaną tekturową tubę,a dodatkowo w środku tuby zabezpieczony był  folią ochronną,więc nie ma się co martwić że plakat wypadnie lub rozłoży się podczas jazdy.Papier z jakiego plakat jest wykonany jest gruby i mocny i nie ma nic wspólnego z plakatowym papierem,który znamy z gazet.Grafika jest wyrazista i plakat prezentuje się bardzo dobrze,ale najlepiej jest go umieścić w ramię lub antyramie.Mój brat jest ogromnie zadowolony z plakatu,a ja mimo tego że nie gram w Minecraft to uważam że plakat prezentuje się naprawdę bardzo dobrze.

ZALETY:
- Gruby i solidny papier
- Wyrazista grafika
- Solidne zabezpieczenie plakatu

WADY:
BRAK

OCENA:
10/10

Na koniec pragnę was zaprosić do sklepu eplakaty.pl gdzie znajdziemy plakaty z pięknymi widokami,z postaciami z gier np.z Angry birds,z filmów np.z Star Wars i wiele wiele innych.Sklep w swojej ofercie posiada także fototapety,obrazy,obrazy na płótnie,ramki,reprodukcje,gadżety i kalendarze,także każdy znajdzie coś dla siebie.Jeśli ktoś chciałby kupić zaprezentowany plakat to zapraszam do zakupu tutaj
Dziękuje eplakaty.pl za możliwość zrecenzowania plakatu.

                                                               
eplakaty.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...