wtorek, 6 października 2015

Recenzja koktajlu warzywnego Benefit



W panelu Ariadny za wypełnianie ankiet dostajemy punkty,które możemy wymienić na nagrody.Ja postanowiłam swoje pierwsze punkty wymienić na  koktajl warzywny firmy Benefit.Nigdy nie piłam koktajlu warzywnego,więc pomyślałam że to dobra okazja by spróbować.
MOJA OPINIA:
Zamówiony koktajl to 20g saszetka o smaku marchwi,pomidora i papryki czerwonej.Po wsypaniu zawartości do szklanki należy zalać ją ciepłą lub gorącą wodą i po prostu wymieszać.Po wykonaniu wszystkich czynności powstaję gęsty pomarańczowy koktajl.Zapach jest brzydki a smak jeszcze gorszy,ale po wyczuciu pomidora da się jakoś przełknąć.
Jednak mimo wad koktajl ma także swoje zalety ponieważ jest treściwy i ma właściwości zdrowotne.Jeśli ktoś lubi koktajle warzywne to możliwe że komuś zasmakuje,ale nie mnie.

ZALETY:
- Treściwy posiłek
- Właściwości zdrowotne
WADY:
- Brzydki zapach
- Niedobry smak
OCENA:
 5/10


4 komentarze:

  1. Można trochę przyprawić ziołowymi dodatkami i odrobiną soli. Jest naprawdę smaczny. Brak dodatków jest jego największym plusem, bo można doprawić według własnego uznania.

    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedobry smak?
    To ciekawa uwaga :P

    ---------------------------
    https://rabatka-sklep.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. można dodawać do koktajli warzywnych lub do zupy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...