środa, 15 kwietnia 2015

Recenzja pomadki firmy Verona



Na kolejną recenzję zdecydowałam się wybrać pomadkę ochronną Vitamin + Balm firmy Verona.
Opinii  producenta nie będzie bo po prostu jej nie znalazłam.
MOJA OPINIA:
Zacznę od tego że od dziecka cierpię na popękane usta ,próbowałam różnych sposobów i pomadek na  to żeby usta stały się gładkie,ale to tylko pomagało na krótką chwilę jednak po zastosowaniu owej pomadki moje usta z dnia na dzień stawały się coraz gładsze aż w końcu stały się normalnie gładkie i od tej pory rzadko mam popękane usta.Do tego pomadka jest łatwa w aplikacji i kosztuje niewiele oraz ma ładny zapach.Jedynym minusem jest tylko to że ściera się przy jedzeniu.

ZALETY:
- Przywraca ustom gładkość
- łatwa aplikacja
- ładny zapach
- niska cena

WADY:
- ściera się przy jedzeniu

OCENA:
9,5/10
Polecam tą pomadkę wszystkim,którzy cierpią na popękane usta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...